Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Το δικό μου Αλφάδι




Κι ας έχεις λιώσει τους χατζηφραγκέτα
και ξέρεις κάθε στίχο τους απ'έξω.
Κι ας έχει τζιβώσει το μαλλί σου
απ'τον ύπνο.
Κι ας αργείς πάντα στο μάθημα
γιατί η σχέση σου με τον χρόνο είναι περίπλοκη.
Κι ας επηρεάζεται η διάθεση σου
από το χωροχρόνο και τους ανθρώπους.
Κι ας μην μπορώ να προσδιορίσω
τα πιστεύω σου
και το χρώμα της ψυχοσύνθεσης σου
με μια λέξη.
Κι ας μην είσαι η φωνή της λογικής
αφού είσαι η λογική στη φωνή.
Εγώ ποτέ μου δεν έχω δει
πιο όμορφο κυκλωμένο αλφάδι.
Και ζηλεύω την μοβ σου κούπα
γιατί περνάει περισσότερο χρόνο μαζί σου,
απ' ότι εγώ.
Αλλά ξέρω ότι την επικοινωνία
που έχεις μαζί μου,
δεν την έχεις με κανέναν και τίποτα.
Ακούγεται εγωιστικό.
Ξέρεις ότι δεν είναι.
Εσύ με ξέρεις.
Ήσουν πάντα εκεί.
(Α)νθρωπέ μου 

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Warm Shadow 2

It's always Tea time

Στις Σκιές που δεν τις τρομάζει το Φως