Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Blue moon side effects



Η ζωή μας, φακός τηλεσκοπίου, upside down φάση και χάνω την ισορροπία μου.
Γουστάρεις την ψηφιοποίηση του κόσμου, μα η θεωρία σου είναι μισή
και αν είμαστε υπολείμματα αστεριών, πιθανότατα το δικό σου ανάβει ακόμα,
γιατί είχε καλή αντίσταση στο σύστημα.
Γράφω με όρους ηλεκτρισμένους, σαν την ατμόσφαιρα μπας και καταλάβεις τι παίζει.
Αν πάρεις νόμπελ μην μου το αφιερώσεις, δώσε μου απλά τα φράγκα γιατί
money makes the world go round (1.6x10^3km/h) και εγώ θέλω να πάω στο διάστημα
και να σου αγοράσω ένα οικόπεδο στο φεγγάρι, να χτίσεις το δικό σου σπίτι.
Και εγώ, σαν πειρατής χωρίς προορισμό και πλήρωμα, θα σε παρακολουθώ με το μονόκιαλο,
και θα θυμάμαι πως γυμνοί κυνηγούσαμε το φεγγάρι, μα δεν το αγγίξαμε ποτέ.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Warm Shadow 2

It's always Tea time

Στις Σκιές που δεν τις τρομάζει το Φως